2015年11月14日星期六

Kreatinin 900, Kan jeg nekte Dialyse

Jeg er Andrew fra Australia. For to år siden ble jeg diagnostisert med lupus nyresykdom. I dag er min serumkreatinin er 900umol / L. i henhold til min lokale lab-indeksen, bør jeg ta dialyse så lenge min kreatinin stiger så høyt som 440 pmol / L. Men legen min fortalte meg at jeg ikke kan dialyse for mitt blodtrykk er lavt 70/50, noe som kan føre til sjokk for vann vil være tapt etter dialyse. Ønsker ikke jeg også å ta dialyse. Kan jeg få andre alternativ valg?
Sir, ikke bekymre deg. Vi kan hjelpe deg med å finne ut andre alternativ behandling i Shijiazhuang Nyresyke Hospital. Ifølge din spesifikke tilstand og din etterspørsel, Micro-kinesisk medisin Osmotherapy og plasma utveksling er mer egnet for deg.
For det første er lupus nyresykdom en form for autoimmun sykdom, som er forårsaket av immunsykdom. Immunsykdom fører immunkompleks ikke til å slippe ut av kroppen, og finnes i blodet. Når de avleiringer på nyrenes glomerulære kapillære epitelceller, vil de føre til en serie av immunreaksjon som ikke kan stoppe, således ødeleggende nyre, og som fører til en rekke symptomer. Plasma utveksling kan hjelpe oss utflod immunkompleks. Hver gang, 200ml plasma vil bli byttet, utlading mange avfall som ser skittent, etter som, vil pasientene føle seg komfortabel. Vanligvis for din tilstand, trenger du 3 ganger av plasmautskifting.
Dernest, du er foreslått å ha Micro-kinesisk medisin Osmotherapy hver dag, noe som kan fjerne giftstoffer, oppløse blod stasis, bedre blodsirkulasjon, inkludert mikro-blodsirkulasjonen, og dermed å reparere de skadede iboende celler og gjenoppbygge nedsatt struktur og gjenopplive renal funksjon. I tillegg kan urter i Micro-kinesisk medisin også øke immun evne, således behandling av lupus nyresykdom fundamentalt. Generelt bør du bruke Micro-kinesisk medisin 3 ganger hver dag, og hver gang varer i 45 minutter.
I tillegg, hvis du liker, kan du også legge urtebad, som kan hjelpe deg å gjenopprette raskere. Mekanismen for urtebad er lik den varme fjæren. Pasienter med lupus nyresykdom er i urtemedisin bad, så vil de svette på grunn av den høye temperaturen i erbal medisin bad. I dette tilfellet vil giftstoffer i kroppen utskiller og ernæring i urtemedisin badet vil trenge gjennom huden.

Fra ovennevnte, kan vi vite at selv om serumkreatinin er 900, kan vi også nekte dialyse. Hvis du er mer interessert i terapi i Shijiazhuang nyresykdom Hospital, ta kontakt med oss ​​videre eller legg igjen en beskjed å beskrive tilstanden i detalj. Vi er glad for å tjene.

没有评论:

发表评论