2015年11月14日星期六

Kreatinin nivået er 220

Nylig hadde jeg en fysisk undersøkelse i urin og blod. Legen min fortalte meg at min kreatinin nivået er 220 pmol / L. Er det alvorlig? Jeg har ingen symptomer. Hvilke tiltak bør jeg ta? Dette er hva en pasient spurte i facebook.
For det første, ikke bekymre deg. Vi vil forklare det i detalj for deg, og du har tillit på moderne medisinsk vitenskap.
Dernest vil jeg gjerne forklare det for deg hva som er kreatinin. Kreatinin er en slags metabolisme produkt som slippes ut gjennom urinen. Den normale utvalget av serumkreatinin er 44-103 pmol / L. Hvis nivået øker, betyr det at nyrefunksjonen har blitt skadet. Spesielt i Kina, vi hovedsakelig bruke kreatinin å dømme nyrefunksjon. Når kreatinin er 220mol / L, indikerer det at pasienter har hatt nyreproblemer og har utviklet seg til nyre discompensation scenen. Internasjonalt har pasientene blitt kronisk nyresykdom stadium 3. Selv i denne fasen, kan pasientene ikke føler noen symptom eller ubehag. Imidlertid har skader i nyrene virkelig eksisterte. Det er et kritisk stadium, noe som betyr at hvis vi tar effektive tiltak, kan betingelsen være reversibel.
For det tredje, selv om det er overdreven kreatinin i kroppen, vi behøver ikke ta for dialyse i mange land i verden, pasienter med nyresykdom begynne dialyse når serumkreatinin er mer enn 445 pmol / L. Så det vi bør ta hadde bedre være en kinesisk medisin, som ikke bare lavere kreatinin, men har også noen bivirkninger. For å forklare det, bør vi først forklare hvorfor det er høy kreatinin. Det er fordi de indre cellene i nyrene er skadet, som påvirker utslipp av serum kreatinin. Så for å senke den effektivt, vi skal reparere skadede iboende celler i nyrene. Micro-kinesisk medisin Osmotherapy er prioritert.

Micro-kinesisk medisin kan forlenge alle blodårene, fremme blodsirkulasjonen, lindrer de "tre høy" tilstand i renal glomeruli, reparere skadede nedsatt glomerulær basilarmembranen, og dermed utslipp av metabolisme avfall som kreatinin ut av kroppen, etc.

没有评论:

发表评论