2016年4月23日星期六

Behandlet mine FSGS i Shijiazhuang nyresykdom sykehus


Beskrivelse
FSGS er en slags sykdom som skadet deler er mer enn 50% i hele det sentrale glomerulonefritt, vanlige symptomer inkluderer blod urinen, protein urin og så videre. De fleste tilfeller av FSGS kan føre til nyresvikt.
Navn: Rui Hai
Kjønn Mann
Alder: 22
Land: Kina (Ning Xia provins)
Sjekket inn: on 28 mars 2010
Sjekket ut: den 13 april 2010
Diagnose: FSGS
før behandling
Han led hevelse i mer enn 8 år, jeg en gang behandlet av immundempende, men min medisinske tilstand blir verre og verre. Testresultatene er som flytende: Rutine urin og urin protein 2 + + -Power feltet, leverfunksjon og: er AVB34.3 g / l 24-timers urin protein rasjon 1,28 g / L endogene kreatininclearance: 161 ml / min.
Etter behandling:
I Shijiazhuang nyresykdom sykehus, bruker vi både immunsuppressive og Micro-kinesisk medisin Osmotherapy, noen endringer skjedde i meg og de dårlige medisinske forhold er kontrollert. Urin protein endret fra 2+ til negativ, 24 timer urin protein endret fra 1,28 g / 24h til 0,12 g / 24h, tålmodig sjekket ut skjemaet sykehus med Micro-kinesisk medisin Osmothrapy. Etter en munn senere, behandlet han sine FSGS grundig og nå er han jobber og bor like normale mennesker.
Ekspertenes kommentarer

FSGS forårsaket av skadede iboende celler i nyrene. Som vestlig medisin som immunsuppressive kan bare stoppe symptomene på de FSGS, men tradisjonell kinesisk medicinecan hjelp reparere skadede celler i pasienter

没有评论:

发表评论