2016年4月23日星期六

Micro-kinesisk medisin Osmotherapy for min etappe 4 CKD


Navn: Brennan John Land: Amerikansk Alder: 83 Diagnose: stadium 4 CKD
Hvorfor jeg kommer til Kina
35 år siden, fant jeg at jeg har høyt blodtrykk i en fysisk undersøkelse. Blodtrykket kan være så høyt som 170/100 mmHg. Jeg hadde ikke funnet noen behagelig som hodepine eller svimmel, eller noe galt med øynene mine. Legene ga meg noen medisin for å senke høyt kreatinin nivå. Mitt blodtrykk er bra på den tiden.
6 år før, min medisinske tilstand blir verre og verre, nedsatt nyrefunksjon sterkt. Kreatinin nådd 1,6 mg / dl. Jeg har engstelig om det, og jeg tok også noen muntlig medisin. Men min kreatinin nivå fikk høyere og høyere. Jeg tenkte jeg kan ikke vente lenger. Andre kloke jeg må gjøre det nyretransplantasjon. Jeg søkte for en effektiv behandling for min etappe 4 kronisk nyresykdom på Shijiazhuang nyresykdom sykehus.
Behandling for stadium 4 kronisk nyresykdom i Kina
Jeg har gjort en detaljert omfattende undersøkelse etter at jeg sjekket i Shijiazhuang nyresykdom sykehuset. Jeg kan ikke tro det er så mange giftstoffer i kroppen min. Legen her fortalte meg det meste av nyrefunksjonen er tapt. Jeg trodde nyre ble boblet i en så høy konsentrasjon av giftstoffer, er det ikke rart å lide skjemaet sykdom! "

Doctor prescripted tradisjonell kinesisk medisin for meg å hjelpe meg å rense ut giftstoffer i kroppen min, så fikk jeg Micro-kinesisk medisin osmothrapy tre ganger om dagen. Jeg har hared av de fantastiske effektene av tradisjonell kinesisk medisin før, men dette er min første gang oppleve selv. Jeg har rødmusset ansikt og full av energi. Jeg kunne kjenne blodet flyter i meg, jeg har bedre appetitt, BUN mmol / L droped 16,4 til 13,4, kreatinin falt fra 202 UMOL / L til 174. Jeg kan ikke tro at dette kan skjedde i bare en måned. Så utrolig Micro-kinesisk medisin er, vil jeg fortalte alle vennene mine med nyresykdom og hjelpe dem å bli kvitt smerter forårsaket av CKD.

没有评论:

发表评论