2016年4月23日星期六

En indisk Pasient med diabetisk nefropati Gjen


Navn: Bush
Alder: 50
Land: India
Diagnose: diabetisk nefropati
Medisinsk historie:
Min far døde av diabetisk nefropati. I det året, er jeg 40. Jeg er redd for at jeg ville gå til det for jeg har diabetes også, og på den tiden blodsukkeret mitt var så høyt som 275 mg / dl. 5 år siden, begynte jeg å føle meg hodepine. Min blodtrykket steg også. Jeg innser at jeg virkelig trenger behandling.
Jeg er en kjøpmann. Jeg vet om Kina under jeg gjør forretninger. Jeg vet at i Kina, er det mange mystiske og mirakuløse ting, inkludert kinesisk medisin. Så kom jeg til Kina.
Da jeg kom hit, har jeg alvorlig ødem i mine ben og armer. Når jeg trykker på, vil det være en grop. Huden min er også lyse. I tillegg min blodsukker og blodtrykket både er ikke stabil. På den tiden, kreatinin var 2.1mg / dl, BUN var 59 mg / dl, urea syre var 5.3mg / dl, GFR 29.7ml / dl ".
Etter at jeg er i Shijiazhuang nyresykdom sykehuset, fikk jeg Micro-kinesisk medisin Osmotherapy og Immunterapi. CREA er 129 mmol / L, BUN 9,9 mmol / L og blodsukkeret mitt er også stabil.
Fremfor alt, Immunterapi forandret meg. Jeg føler meg frisk. Min kone foreslo at neste gang, når jeg kommer til Kina for virksomheten, kan jeg gjøre Immunterapi gang.

I Shijiazhuang nyresykdom sykehus, det er nyresykdom pasienter fra hele verden. Det er akkurat som en liten FN. Vi kan kommunisere med hverandre på engelsk. Vi er venner, og vi er glade her.

没有评论:

发表评论