2016年4月23日星期六

Pasienter med CKD Stage 4 Gjen her


Navn: Johnson
Land: Amerika
Alder: 83
Diagnose: CKD stadium 4, kronisk nyresvikt som følge av hypertensive nefropati
Medisinsk historie:
35 år siden, i en fysisk undersøkelse, finner jeg ut at jeg hadde høyt blodtrykk, som var så høyt som 170/100 mmHg. På den tiden kunne jeg ikke føle noe ubehag, så jeg bare ta i litt hypertensjon. Siden da, kan blodtrykket reguleres godt.
Men 6 år siden, blir min tilstand alvorlig. Min nyrefunksjonen blir unormal. serumkreatinin var 1.6mg / dl. Jeg er redd. Jeg begynner å ta i noen oral medisin. Men det er vanskelig å kontrollere. I et år, er serumkreatinin høy som 2,4. Jeg kan ikke vente eller annet jeg vil gjøre nyretransplantasjon. Heldigvis, jeg finner ut at Shijiazhuang nyresykdom sykehus gjør Immunterapi, og det er også kinesiske urter, som tiltrekker seg til å komme til Kina.

I Shijiazhuang nyresykdom sykehus, fortalte eksamen meg at det er mange giftstoffer som akkumuleres i kroppen, noe som indikerer at mer enn halvparten av nyrefunksjonen er skadet. Jeg tar Micro-kinesisk medisin Osmotherapy, som kan hjelpe meg rydde vekk slike giftstoffer. Flere dager senere, føler jeg effekten. Ansiktet mitt blir litt rødlig og jeg føler energisk. Jeg kan til og med føle at blodet flyter jevnt i kroppen min. BUN avslår 16,4 til 13,4 og serumkreatinin avtar fra 202 til 174. kinesisk medisin er så mirakuløse. Immunterapi er et mirakel også.

没有评论:

发表评论